Hoppa till huvudmenyn Hoppa till huvudmenyn Hoppa till innehåll
Svenska flaggan Storbrittaniens flagga
  • Kundservice
  • Vi erbjuder
  • Hamnutveckling
  • Kontakta oss
  • Om Mälarhamnar
Mer
Svenska flaggan Storbrittaniens flagga
  • Kundservice
  • Vi erbjuder
  • Hamnutveckling
  • Kontakta oss
  • Om Mälarhamnar
    • Organisation
    • Historik
    • Jobba hos oss
    • Kundreferenser
    • Våra företagsmål
    • Verksamhetspolicy
    • Kvalitet och Miljö
    • Affärs- och marknadsstrategi
    • Värdegrund och uppförandekod
    • Hållbarhetsredovisning
    • Om webbplatsen
  1. Hem
  2. Om Mälarhamnar
  3. Affärs- och marknadsstrategi
  • Organisation
    • Ägare
  • Historik
  • Jobba hos oss
    • Lediga jobb
  • Kundreferenser
  • Våra företagsmål
  • Verksamhetspolicy
  • Kvalitet och Miljö
  • Affärs- och marknadsstrategi
  • Värdegrund och uppförandekod
  • Hållbarhetsredovisning
  • Om webbplatsen

Affärs- och marknadsstrategi

  • Skriv ut

Vår Affärs- och marknadsstrategi beskriver vad som påverkar oss, vart vi är på väg och vilka strategier vi har för att utveckla vår verksamhet mot större volymer över kaj. Mälarhamnar AB möjliggör för gods till och från Mälardalen att använda sjöfart. På så sätt bidrar Mälarhamnar AB till hållbara transporter. Mälarhamnar AB är inte hela lösningen till en hållbar utveckling, men ett viktigt bidrag på vägen.

Strategier

Våra strategier är inte ett pappersdokument utan något som vi lever varje dag. Våra strategier  handlar om ledningens och medarbetarnas intresse, omsorg, uthållighet och vilja att uppnå kundernas och ägarnas förväntningar.

  • Kvalitet och serviceanda
    Vi levererar det vi har sagt, när vi har lovat att göra det och enligt överenskomna rutiner.  Vi är att lita på i det lilla och det stora
  • Kunden i fokus
    Vi strävar efter bästa möjliga möte oavsett vem av oss du träffar. Våra kunder ska vara stolta över att samarbeta med oss
  • Mer för pengarna – all inclusive
    Vi gör det lilla extra  som förbättrar våra kunders konkurrensfördelar
  • Ständig utveckling
    Vi ser på kundklagomål som en gåva som leder oss framåt i vår utveckling
  • Blandhamn – hanterar allt
    Vi är inte specialiserade utan hanterar samtliga godssegment
  • Kundnära lösningar och partnerskap
    Vi vill utveckla affären tillsammans med kunden. Kunden är inte bara vår kund utan vår partner
  • Magasin och upplag för alla
    Vi erbjuder upplagsyta och magasin för kortare och längre mellanlagring för alla typer av gods
  • Längre öppettider
    Vi strävar efter att gå över till tvåskift och ha en homogen prisbild klockan 06-22
  • En viktig aktör för hållbara transporter
    Genom att vara en del i en hållbar transportkedja och genom strävan efter att minimera vårt eget klimatavtrycket är Mälarhamnar AB signifikant med kvalitet och hållbarhet och underlättar för kunden att bli hållbarhetscertifierad
  • Huvudhamn för Mälarens IVV-trafik
    Hos oss finns huvudhamn för närsjöfart, kustsjöfart och pråmtrafik

Hela strategin kan du ladda ner via den här länken Affärs- och marknadsstrategi.pdf

Dela:
  • Dela på Facebook
  • Dela på Twitter
  • Dela på LinkedIn
  • Dela via E-post

    Dela med e-post

    https://www.malarhamnar.se/om-malarhamnar/affars-och-marknadsstrategi/
  • Publicerad: 23 augusti 2019 at 15:15
Dela:
  • Dela på Facebook
  • Dela på Twitter
  • Dela på LinkedIn
  • Dela via E-post

    Dela med e-post

    https://www.malarhamnar.se/om-malarhamnar/affars-och-marknadsstrategi/
  • Publicerad: 23 augusti 2019 at 15:15

Kontor

Västerås – Huvudkontor

Besök: Södra Seglargatan 3
Gate: Kolvägen 19
Telefon: 021 15 01 00

Köping – Platskontor

Besök och Gate: Gamla Hamnvägen
Telefon: 0221 349 00

Kontakt

Postadress och fakturadress: Box 3013
720 03 Västerås
E-post:

Organisationsnummer: 556088-4727

Information

Containerinfo

Sjöfartsverket

Om webbplatsen